Tým realizující program Skutečně zdravá škola
-
Mgr. Tom Václavík - ředitel, odborný garant programu, předseda spolku
Vede program Skutečně zdravá škola, který dětem pomáhá získat představu o tom, odkud potraviny pocházejí, jak se pěstují a vyrábějí, a porozumět vztahům mezi jídlem, které jedí, a světem, ve kterém žijí. Propojuje a inspiruje zemědělce, kuchaře a jedlíky k vzájemné spolupráci na zachování a rozšiřování tradičních regionálních pokrmů a produktů, vyráběných řemeslným způsobem šetrným k přírodě a respektujících tradiční moudrost.
-
Ing. Karolina Kallmünzerová - manažerka programu, lektorka, koordinátorka
Jsem vzděláním ekonom, ale díky našim sportujícím dětem se mojí profesí stala výživa. Pečuji o sportovce vrcholové i rekreační a moc dobře vím, jak důležité je „kvalitní palivo“ pro fyzicky vytížený organismus a jak špatné výživové návyky sportovce souvisejí se zdravotními výkyvy jeho těla a potažmo i výkonností. Není mi lhostejné, jak se naše děti stravují. Jejich zdraví začíná doma, na talíři, ale podstatnou část života je ovlivněno i školním stravováním. Pojďme se tedy zasadit o to, aby se na správných stravovacích návycích dětí kvalitní školní stravování podílelo!
-
PhDr. Helena Burianová - finanční a projektová ředitelka
Vzděláním učitelka s praxí vneformálním vzdělávání jako organizátorka a lektorka mimoškolních aktivit pro děti a jako manažerka a administrátorka vzdělávacích a sociálních projektů, autorka metodik.
-
Mgr. Andrea Hrušková - lektorka
Kolem zdravého jídla a stolování se má profese točí již několik let. Jsem velmi ráda, že mohu využít svých zkušeností v tak smysluplném projektu, jakým je Skutečně zdravá škola. Jsem vzděláním kuchařka, výživová poradkyně a učitelka. Mým cílem je, aby účastníci našich praktických školení a seminářů odcházeli s nadšením a odhodláním měnit stravování dětí k lepšímu.
-
Dagmar Sedlářová - lektorka
V mládí jsem toužila stát se zdravotní sestrou - starat se o nemocné. Brzy jsem ale pochopila, že je lépe, starat se o zdavé a zdraví, proto jsem se začala zajímat o to, jak toho docílit. Strava je základem zdraví celé mé rodiny a ráda bych ukázala i ostatním, že to není tak složité.
-
Ing. Lenka Pokorná - lektorka
Vždy mi záleželo na tom, co jím. A proto chci, aby i mé děti jedly i nadále zdravě, až budou navštěvovat předškolní a školní zařízení. Do programu Skutečně zdravá škola jsem se přihlásila proto, že chci zdravou stravu umožnit i ostatním dětem. Mé motto zní: Zdravé děti, zdravá budoucnost.
-
Michal Křepelka - lektor
Rád prý vaří a jak sám říká "je to na mně vidět."Co je ale na Michalovi nepřehlédnutelné, je dobrá nálada, ochota pomoci, spolehlivost a naprostá profesionalita. Ještě než k vám dorazí, poznáte, že je v kuchyni jako doma. Školení tvoříme na míru každému provozu a tak s vámi Michal intenzivně komunikuje předem. O výsledku jeho práce nejlépe hovoří skvělé reference.
-
Mgr. et Mgr. Zdeňka Trummová - lektorka
Skutečně zdravá škola mi dává naději, že nebudu muset mít vbudoucnu obavy, co mé děti ve školách konzumují. Věřím, že Skutečně zdravá škola má obrovský přínos pro budoucí generace a jsem ráda, že mohu tento program podporovat svou aktivitou.
-
Anna Václavíková - manažerka sociálních sítí
-
Ing. Kateřina Halamová, Ph.D. - lektorka
Na kurzech vaření ráda propojuji moderní pohledy a poznatky o výživě s tradičními znalostmi našich předků. Učím o výživě s přesahem a vysvětluji, jak se bez dogmat a manipulací zorientovat v rozporuplných výživových doporučeních. Naučím vás připravovat zdravé a chutné pokrmy z méně tradičních surovin.
-
Mgr. et Mgr. Bohuslav Sedláček - zakladatel
Jsem učitel na základní škole, tatínek tří dětí a jsem zakladatelem iniciativy Skutečně zdravá škola. Přeji si nejen to, aby školy zajišťovaly kvalitní stravování, které prospívá dětskému zdraví, ale také aby školní jídelny byly místem, kde vzdělávání nekončí, ale zcela přirozeným a příjemným způsobem pokračuje. Moje děti se budou ve škole stravovat téměř celé své dětství a mně záleží na tom, jak.
-
Ing. David Kukla - odborný garant
Jsem zakladatel sítě prodejen lokálních potravin Sklizeno, foodie a otec dvou dětí, které systém školní jídelny ještě nepoznaly. Původním povoláním jsem stavař-technolog a profesionálně jsem se jídlem začal zabývat až po návratu z Německa, kde jsem žil a pracoval, a kde nikdy nebyl problém sehnat kvalitní potravinu za dostupnou cenu. A tady to problém byl. Doma jíme všechno s jedinou podmínkou, že to musí být kvalitní a s jasným původem. Já obzvlášť miluju šťavnaté hovězí a kvalitní masíčko vůbec, a náš dvouletý syn tuto vášeň sdílí. Skutečně zdravou školu podporuji proto, že chce, aby školní stravování nezničilo radost mých dětí z jídla a aby nám tu mohly vyrůst děti, kterým záleží na tom, co jedí. Nechci, aby moje děti prošly stejným peklem školního stravování jako já, kdy mi 15 let od ukončení ZŠ trvalo, než jsem začal opět jíst hovězí maso nebo cokoli podobného hnědé omáčce (aka UHO). To je podle mě cesta, jak zlepšít kvalitu jídla, a tím i života u nás.