Jaký byl dnes váš oběd?
V prostoru jídelny najdou panel s aktuálním jídelníčkem, bedýnkou na odpovědi a lístečky, na něž mohou napsat, jak jim ten který den chutnala polévka, zvolené menu (1 nebo 2), nápoje či případný dezert. A také co přesně a proč jim to či ono chutnalo či nechutnalo.
Projekt Kruhu stravování má za cíl umožnit dětem přispět svým názorem k plánování jídelníčku a do jisté míry tak ovlivnit složení a chutnost jídel. Učí děti vyjadřovat se věcně a smysluplně tak, aby bylo možné provést případné praktické změny. Např. aby se namísto obecné a emočně vyhrocené odpovědi typu "dnes to byl humus" pokusily vyjádřit konkrétněji, v čem jim dané jídlo nevyhovovalo, co dle jejich soudu bylo "špatně", např. "brambory byly tak přesolené, že se nedaly jíst" nebo "luštěninové placičky byly příliš vysušené, chyběla mi v nich cibulka a třeba nastrouhaná mrkev". K obědům se mají možnost samozřejmě vyjádřit i rodiče dětí prvního stupně. Věcné komentáře Kruh stravování přetlumočí do školní kuchyně. Projekt se uskutečňuje ve spolupráci se školním parlamentem, prostřednictvím kterého děti dostávají na svoje podněty a připomínky zpětnou vazbu ze strany Školní jídelny a Kruhu stravování.